fredag

hej hej !
förlåt att ja inte skrivit på typ en månad. men jag har faktiskt glömt bort bloggen väldigt mkt för att jag har haft massa annat att göra. tex. kompisar, stallet, skolan o massa mer... men ja, ska fösöka att skriva varje dag nu ! OCH INTE GLÖMMA BORT ! :@ haha
nu så är det sportlov och i veckan har jag varit på en kryssning :) kom hem i onsdags, åkte med silja line ;O sen torsdan så va jag bara hemma o slappa hela dan -.- idag så är det fredag och jag ska strax åka till stallet o rida. det är bara typ 2 personer som ska rida eftersom alla är borta ;) men på nått sätt är det ändå skänt att vara så få. man får mer tid m.m. haha. idag så har jag bara suttit framför tven och datorn. jag har inte ätit ngn frukost utan jag gick direkt till lunch :) jag åt en soppa. som heter... kommer inte ihåg x) den var väligt god. det ar kött o potatis i den :S men iaf, så nu har jag inte så mkt att skriva om längre, eftersom hela dan inte har gått, klockan är bara 14:04 just nu ;)
aja, nu ska jag sluta skriva.
hare bra // Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0