Är hos Isabelle

Hejsan Igår var det melodifestivalen, jag blev faktiskt lite chockad över att den där låten vann. ( Jag vet inte vad hon heter? ) Jag som trodde att Måns skulle vinna efter hans jury poäng? :-S Men nu blev det så här...! Jag och isa käkade godis och chips typ hela kvällen x) kände mig ganska tjock efter det ! xD Sen höll jag när isa på och dansa jättelänge i ett par skit höga klackskor x) tillslut var benen som spagetti. Sen spelade vi typ wii också, vi körde bil med en ratt :-o och snowboard på någon platta ! Sen gick vi och ja oss typ klockan 2 tror jag, och jag ligger i sängen och väntar på att hon ska vakna -.- isa snarkar x) Ha det på bra, har inte laddat upp bilder så vi får klara oss utan. Xoxo

Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Kika gärna in på min konstnärsblogg. Jag postar bland annat olika kändisporträtt och säljer även egendesignade linnen :-) Fråga mig gärna något i min frågestund också :-)

2009-03-15 @ 09:05:00
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: Klara

Okej...

2009-03-15 @ 19:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0