Helg <3

Hejsan !
Ni kanske har sett min nya header ? (A) :) Snygg va ? x) Men en sak fattar inte jag :S Det är att det står Allasekberg i rosa text ? Så.. om det är någon som vet hur man tar bort det så kan ni väl säga till ? (a) Iaf, i helgen har jag varit med mina två bästavänner, Mathilda och Lovisa :) Mathilda sov över hos mig på fredagen och sen på lördagen sov jag över hos Lovisa. Min helg har varit skiiibra ;D Mathilda tog med sig sina två absoluta bästa filmer Moulin Rouge och En Djävulks Romans. Har ni inte sätt dom så... SE DOM ! ;) Sen efter att vi sett på dom filmerna va klockan 03.00, och Mathilda och jag gick upp på mitt rum och gjorde oss i ordning för natten x) Vi låg sen och pratade till 04.00. Sen typ somna hon så jag försökte sova men det funkade inte så bra... men tillslut ramlade mina ögonlock ihop ;) På mogonen därpå så vaknade jag ganska sent, eller sent för mig, för jag är ganska morgonpigg -.- en jag är inte morgonpigg på skoldagarna :( Synd det x) Jag tror jag vaknade runt tolv :) Sköönt att äntligen få sova ut ! Sen åt jag och Mathilda frukost, två mackor med flingor och te, kanske lite konstig blandning men funkade för mig ! :P Sen ringde Mathilda hennes pappa för att hämta mig och Mathilda. Vi skulle fixa en grej hemma hos henne. Sen kom jag hem igen 16.15, det är vad jag kommer ihåg :) Då satte jag mig ner och plugga till ett prov :( Sen 17.30, gick jag till Lovisa och där sov jag över :) <3 Sen morgonen nästa dag ( idag ) Var jag tvunget att gå hem typ 11.00 för Lovisa skulle plugga engelska -.-
 
                                                                         

    Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0