Helg :)

HejHej !
Min helg har varit heeeelt underbar :) I lördags så var det boooring -.- Tills typ halv fyra, sen åkte jag till Isabelle :) Vi skulle til djursholm torg för att köpa godis så kostade allt över 500 kroner typ x) Men jag varnade henne och hon sa att det gik bra, så kom vi hem och hennes föräldrar brydde sig knappt att det kostade 500 kroner ;O !? Men sen körde vi " Wii " Om det är någon som inte vet vad det är så är det typ att man har kontroller som man håller i och dom känner av vad man gör så då visas det på tven typ, det är lite komplicerat ;S Sen åt vi pannkakor som hennes pappa gjort åt oss :) Sen skulle mamma hämta mig för att vi skulle in till stan för att min farfar och hans " sambo " kommit upp från Småland -.- Och hon fyllde år. Sen så gick mamma och jag till en affär, där köpte jag en plånbok :) Sen åkte jag hem och Isabelle kom till mig :) Vi satte oss vid datorn ett tag sen blev  vi hungriga, eller Isabelle blev hungrig x) Så hon fick mat, så att hon slutade gnälla ;) Haha. Sen åkte hon och jag kollade på One Tree Hill :) Och nu kollar jag på Gossip Girl :) Strax ska jag kolla på WipeOut ;) Tre program i rad :) REKORD ! Eller inte ?
Ha det så bra !

Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0