Hos mathila

Hej Hej !
Idag var jag hos Mathilda :) Vi gjorde väl inte så mkt... Eller jo, vi bakade för att hos och hennes kompisar ska ha en överaskiningsfest för Astrid ;) Så då skulle vi göra en tååårta :) Sen åkte jag hem och började träna lite med min hund, Tully ( men uttalas Tally ) Vi haqr ställt upp i en tävling x) Men tror jag får stryka mig från den eftersom att hon är så gammal och orkar inte hoppa x) Men när hon var yngre har hon vunnit massor med tävlingar med mamma... Duktig vovve !
Här är en liten grej som jag vill lägga upp, snodde den från min kompis Anicias blogg ;D

☆┌─┐ ─┐☆
 │▒│ /▒/
 │▒│/▒/
 │▒ /▒/─┬─┐
 │▒│▒|▒│▒│
┌┴─┴─┐-┘─┘
│▒┌──┘▒▒▒│
└┐▒▒▒▒▒▒┌┘♫ ♫
 └┐▒▒▒▒┌┘
Haha, cool vah ? ! ;O
Ha det bra !

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0