Om mig

Hur bor du ?: I ett radhus
Brukar du komma i tid till skolan ?: Jaa
Vad gjorde du i skolan idag ?: Kollade på talangjakten
Hur lång är du ?: 160 cm
Kan du laga mat ?: Ja såklart x)
Vilken skola går du i ?: Världens sämsta
Vad har du på dig just nu ?: Adidas tröja och cheap monday jeans

Har du någon fobi ?: Ja, SPINDLAR ! :O
Vad är din favoritdryck på morgonen ?: Oboy
Vilket är ditt senaste inköp ?: Plånbok
Hade du en bra kväll igår ?: Ja, men störande
Var fick du dina senaste pengar ifrån ?: Mamma och Pappa
Har du sovit i din egen säng inatt ?: Japp :)
Vad hade du sönder senast ?: Mammas skål
Vem snackade du med senast på msn ?: Mimmi
Vilken är din favorit varm dricka ?: Varm Oboy
Favoritdricka när du är riktigt turstig ?: Fanta Exotic Thrill x)
När gjorde du något dumt senast ?: För några veckor sen
Saknar du npgon just nu ?: Ja, Hanna <3
Vad ska man göra för att få dig irriterad ?: Kaxa mot mig
Någon jag stör mig på ?: Axel, Henrik, Tobias och Hugo... -.-

Lite om mig, Nöjda ?


Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0