Sha <3

Idag när jag var i stallet så träffade jag Isabelle och hennes kompis Minda tror jag hon hette... Men fört åkte jag till stallet med Nina <3 Efter att jag skött Dotzi så kom det några kompisar till mig och frågade om jag typ ville köra " Stamp " ? Okej, sa jag... Men det var inte så kuul x) Men jag vann hela tiden typ :) Så det va kul ;D Sen kom det en annan tjej, Sophie.. som jag alltid tävlade mot x) Sen så gick jag och Isabelle upp och tog en choklad i cafeterian x) Efter så hämtade hennes pappa oss och han körde hem mig :) Tack x)
Ha det bra ;)

Här är lite bilder från idag :)


Sophie, stolt ;)


Nina på tågbanan :) <3


Och sen dagens outfit :)
Vitt linne - H&M
Kofta - Gina Tricot
Jeans - Cheap Monday

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0