Skola

Hejsan ! :)
Idag var det skola som vanligt... -.- Men vi såg på två "filmer" Egentligen så hörde det till ämnet SO :( Men sen åt vi mat, sen hade vi engelska och sen hade jag prov... Sen kom Nina för att vi skulle åka till stallet men hon skulle inte göra det för hon hade lite ont i huvet :( Hoppas hon mår bättre nu :) ! Så jag åkte till stallet själv. På stallet så var det typ heelt tomt, :( Men sen kom det några kompisar ;D Men jag skötte min sköthäst, Dotzi. Sen åt jag mellis i stallets cafiteria, med Ulrika och Fredrika. Sen så kom Isabelle och Sofie, så jag var med dom :) Sen typ larvade vi oss lite och sprang runt med låtsas hästar ! Haha x) Min häst hette " Starlight 2 " :) Vi drev så alla vet :D Sen så hade jag och isabelle och Sofie typ snöbollskrig. Jag och Isabelle mot Sofie. Sen kom pappa och hämtade mig så åkte vi hem till honom, vi skulle köpa godis också, på affären var det skiiit lång kö ;O Men efter ett tag så kom vi fram till kassan ;) Men pappa orkade inte vönta så han gick i förväg upp för att laga mat :)
Ha det bra <3

Xoxo

( Lägger upp en  bild som jag tog på en häst )




Kommentarer
Postat av: nina

jag hade rätt sådär väldigt ont i huvet :(

2009-03-12 @ 10:38:04
Postat av: Anonym

Haha, men jag skojja bara :)

<333

2009-03-12 @ 21:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0