Skola :(

Hej alla !
Idag var det franska och vanlig skola :( I skolan var det snöbollskrig, vår lärare blev inte särskillt glad av det ;)
Efter sen hade vi gumpa, sen så skulle jag gå hem, men Saga stoppade mig ;D Jag stog och pratade med henne ett tag :) Hon skulle kasta en snöboll på en traktor som åkte och ploga, men träffade inte x) Sen så skulle hon fråga om hon fick skjuss, men han hörde inte att hon ropa, han bara ignonera henne totalt ! ;O Sen så skulle Saga till tandläkaren så jag gick hem :( Det är så långt hem, men det är inte så långt att det är nödvändigt att ta bussen :O Men jag gick hem, hemma var min brorsa, Simon hemma ! Sen åt jag mellis ;) Sen satte jag mig lite vid teven :)
Ha det så bra allihopa !


Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0