Skola och Önskemeny

Hejsan !
Idag var det önskemeny i skolan för min klass x) Jag, Lukas, Simon och Leah var i en grupp och vi jobbade och diskade i köket x) Jag och Lukas garvade skiiit mkt ! ;D <3 Medans Simon och Leah var ute i matsalen och torkade av borden o massa skit :) Vi fick också smaka på en "Smothie" ( Vet inte hur det stavas ) ;D Som egentligen var till mellanmålet för småbarnen xD Sen sprutade också kocken vatten i mitt ansikte, men det var inte med meningen x) Efter en timme så skulle vi gå tillaka till musiken, men Leah och jag sa att vi skulle gå på " toaletten " Så satt vi och lyssnade på ipod, men efter en kvart gick vi typ ner igen men då slutade vi :S Tidigare än vanligt ! :) Sen när jag var påväg hem från skolan så startade jag och Jocke ett litet snöbollskrig :) Ååå, han ska få igen x) Fast jag var med på det ;)
Ikväll så ska jag rida :)
Ha det bra Chio !

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0