Skola :(

Hejsan :)
Idag var det skola, sååå boring som vanligt -.- Vi började som vanligt 08.00.
hade heter " Den osynliga flickan " Sen hade vi engelska med vår engelskalärare, Kerstin. Hon luktar gamla ostbågar i munnen ! ;O :( Sen var det tio-rast, efter det hade vi träslöjd. Sen hade vi matte, HATAR MATTE ! Sen tror jag det var svenska. Sen var det lunch, äntligen hemlagad potatismos :) Brukar alltid, alltid, ALLTID, få pulvermos. Sen hade vi något, kommer inte riktigt ihåg. Sen var skolan slut, och mamma tvingade mig att stanna kvar och få lite uppgifter av min lärare för att vi ska ha prov på Onsdag, iaf några ska ha det... Jag åkte inte till stallet idag för att jag ska träna nu, hade inte tid för det. Så jag gick hem och träna :(
Ha det så bra ! :)

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0