Söndag

Tjatja !
Idag så va jag med Isabelle ! vaknade 20 i 12 idag. Vi gick upp och åt frukost, mackor. Sen drog vi och badampå världens sämsta bag, mörby badet. Men vi hade kul ändå, haha ! Vi var där tills 5, sen kom mamma föratt hämta mig, Isa tog bussen hem till sig typ. Sen kom jag hem ich var SKIIIT hungrug, tog några pannkakor ;) hehe. Sen blev det middag en kvart senare, och då var jag hungrig igen så då åt jag en gång till. Sen satte jag mig vid datorn och chattade med mina "underbara" vänner, host * ;) Och spela lite spel på facebook m.m. Sen så började klockan närma sig 20:19 :) som den är nu, så jag ska inte skriva mer för idag ! :D
Tjadå Klara !

Kommentarer
Postat av: Dane

Hej du Kla!



Verkar som du mest sitter vid datorn om dagarna? Kul att du har en ny blogg - jag skall försöka gå in och kolla då och då//Dane

2009-03-03 @ 21:34:40
URL: http://dekberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0