Stallet

Efter skolan idag gick jag till stallet med Lovisa, eller vi gick inte men vi gick till tåget x) Sen kom jag och Lovisa till stallet... MEN, SEN KOM ISABELLE OCH EMMA ! ;o Dom var skiitläskiga :O ! x) Dom förföljde oss ;) Buuh !? Jag och Lovisa tog vår vanliga "fika"-mat. En ost toast med en "fanta ecsotik thrill", tror det stavas så ? x) Haha ! Jag skötte också min häst, eller min och min, men... Min sköthäst x) Sen kom typ hela paketet till stallet... Typ alla töntar x)
Sen åkte Lovisa hem med oss och jag satte mig och gjorde min tråååkiga läxa ;O ! -.- Matte, typ geometri ? Ooonödigt vetande, enligt mig -.- ;) Haha. Snart ska jag kolla på ett program så.. Chio !

Ps, jag har inte hunnit ladda upp bilder från stallet. Jag vet.. det här är väääärsta tråkbloggen .. ! ;)

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0